Blumarine jesień/zima 2014

Firma Blumarine powstała w 1977 na wyspie Capri (Włochy). Wraz z mężem założyła ją Anna Molinari. Zaczynali od damskich ubrań, ale dzisiaj można już znaleźć akcesoria, oprawki okularów korekcyjnych i słonecznych, ubrania dla dzieci, prefumy, kosmetyki oraz akcesoria dla domu z metką Blumarine. Marka również myśli o młodych Fashionistkach regularnie tworząc kolekcję Blugirl.

Anna Molinari projektuje oprawki dla dorosłych kobiet starając się dodać wtedy szyku i elegancji oraz dla nastolatek starając się dodać młodej twarzy eleganckiej nuty, ale przede wszystkim podkreślić naturalne piękno.


Istnieje wiele firmowych sklepów tej firmy, najwięcej jest ich we Włoszech. W Polsce niestety nie ma takiego punktu, oczywiście istnieje możliwość zakupu przez internet.

Na Świecie istnieje jeden firmowy salon, gdzie można zakupić oprawki od Blumarine. Znajduje się w Longarone. Oto pełen adres:


De Rigo Vision S.p.A
Longarone (BL)
Zona Industriale Villanova 12

Pomimo, że zasoby internetu są nieskończone, zarówno z firmą Blumarine, jak i Blugirl, mam problem w odnalezieniu całej kampanii. Chyba, że, ograniczają się do jednego zdjęcia z oprawkami :(. <dobra - łzy otarte, teraz czas powiedzieć co się o nich myśli...> Zacznę może od tego, że modelka i otoczenie jest śliczne... Zachęcam Was do zobaczenia całej sesji <KLIK>
Za pierwszym razem je zobaczyłam, to trochę się rozczarowałam... Ale kiedy powiększyłam sobie zdjęcie moje podejście się zmieniło. Dojrzałam, że są ciekawie zrobione - mają w sumie szkła nałożone na oprawkę (wiem, może i to głupio brzmi, ale spójrzcie sami... tak jakby szkiełko miało dolepiony jeszcze jakiś kawałek, który nachodzi na oprawkę). Generalnie okulary mi się podobają i oceniam je 9/10 ;). A Wy co myślicie? 

Modelka: Thairine Garcia
Fotograf: Camilla Akrans

 

Ma devise

"Si vous êtes nées sans ailes, ne faites rien pour les empêcher de pousser."
~ Coco Chanel

Blogger news

My motto

“If you were born without wings, do nothing to prevent them from growing.”
~ Coco Chanel

Moje motto

“Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.”
~ Coco Chanel

About

Hi! I'm Maja - teenager with dreams and passions. I love fashion and now - I love glasses. Glasses are the fashion too! I'm right, aren't I?