Libster Blog Award PL

Cześć,
Zostałam nominowana do nagrody Libster Blog Award. Nominowała mnie Jessey oto jej blog. Dziękuje.
A oto 11 pytań, na które muszę odpowiedzieć.
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Zaczęłam nosić okulary, wkurzał mnie stereotyp "okularnica=brzydula". 
Postanowiłam go przełamać. Znam wiele ładnych dziewczyn, które noszą okulary.  A że interesuję się również modą, to zaczęłam dodawać zdjęcia z kolekcji światowych marek. 
2. Gdybyś wygrała milion co byś z nim zrobiła?
Na pewno część bym wydała na podróże, ubrania, dodatki... A z resztą, nie wiem, nie zastanawiałam się..
3. Opisz swój styl ubierania.
Zdecydowanie luźna elegancja. 
4. Co możesz nazwać swoją pasją?
A mogę kilka wymienić? Uwielbiam czytać książki - zwłaszcza kryminały. Interesuję się modą, czytam o niej, przeglądam lookbooki projektantów. W parze z zainteresowaniem modą idą języki - angielski, hiszpański i francuski. Czemu? Przeglądam angielskie strony takie jak - wwd.com i fashionista.com. Czytam też zagraniczne edycje VOGUE'a.
5. Jak wyglądałaby twoja wymarzona podróż?
Na pewno do miasta, w którym się dużo dzieje - metropolia  mile widziana. Ruch, gwar, tłumy ludzi... W ciągu dnia chodzenie po mieście, a wieczorem spacer po plaży... 
6. Ulubiony gatunek muzyki?
POP. Ale nie 1D, Biber czy Kwiatkowski. Gustuje raczej w Shakirze, The Script oraz Pitbullu i Flo Ridzie.
7. Jakie sklepy odwiedzasz najczęściej?
Z ciuchami i książkami. Reserved, House oraz Matras ;)
8. Za co cenisz blogi?
Za możliwość wyrażenia siebie oraz za możliwość pokazania się Światu. 
9. Jak myślisz? Jak można łatwo wybić się na bloggerze?
Czytać blogi o podobnej tematyce i zapraszać do współpracy blogerów. Potem w parę osób stworzyć FunPage na Facebooku i voila - może będzie tak popularny jak FanPage Facebooka lub YouTuba
10. Co denerwuję Cię w blogerkach?
Pozerstwo. Myślą, że mają ileś tam wyświetleń i są boginiami internetu.
11. Jakie nagrody chciałabyś spotykać na rozdaniach?
Wydaje mi się, że najbardziej uniwersalną nagrodą byłoby promowanie bloga na znanych i cenionych stronkach.



Nominowane blogi i pytania dla blogerek ogłoszę jeszcze w tym tygodniu.

 

Ma devise

"Si vous êtes nées sans ailes, ne faites rien pour les empêcher de pousser."
~ Coco Chanel

Blogger news

My motto

“If you were born without wings, do nothing to prevent them from growing.”
~ Coco Chanel

Moje motto

“Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.”
~ Coco Chanel

About

Hi! I'm Maja - teenager with dreams and passions. I love fashion and now - I love glasses. Glasses are the fashion too! I'm right, aren't I?